пятница, 29 марта 2013 г.

Модуль 10. Рефлексія.

В цьому модулі мною були поставлені такі цілі:
1. Обговорити, як можна використовувати різні техніки постановки запитань.
2. Створити презентацію, документ, таблицю або веб-ресурс для того, щоб підтримати навчання, що будується навколо навчальних потреб учнів.
3. Створити план впровадження теми.
4. Створити документ для фасилітації.
     При обговоренні першої теми ми дійшли до висновку, що керування процесом взаємодії між учнями та вчителем за допомогою запитань – це основа якісного навчання. В процесі була обговорена методика використання запитань у навчальному процесі, побудованому на використанні методу проектів. Вибір правильних типів запитань, які ставити учням для обговорення всім класом, в дискусіях у малих групах або ж у бесідах один-на-один, є дуже важливим, адже саме вони провокують мислення учнів. Постановка цікавих, ефективних, добре підібраних запитань залучає учнів до продуктивних дискусій, які призводять до створення цікавих продуктів навчання, що відображають складні процеси мислення та глибинне розуміння змісту навчальної теми. Минулого разу я заповнила  всі розділи Плану, визначила всі деталі того, що відбуватиметься у моєму класі впродовж вивчення теми. Тепер я маю визначити, що мені потрібно підготувати для того, щоб все відбувалося чітко за Планом.
  У цьому кроці я описувала, що мені потрібно підготувати та здійснити разом з учнями до початку, впродовж та після виконання учнями проектів для того, щоб виконання проектів та їх презентації пройшли успішно.
 Переглянувши свої ідеї я створила презентацію та веб-ресурс, який покращить ефективність роботи учнів або підтримає їх у навчанні.

Комментариев нет:

Отправить комментарий