четверг, 28 марта 2013 г.

Модуль 6. Рефлексія.

У цьому модулі для себе я поставила такі завдання:
1. Обговорити проблему безпеки роботи учнів в Інтернеті.
2.  Запланувати, як учні будуть використовувати Інтернет для; співпраці та спілкування при виконанні завдань проекту.
3. Переглянути "План вивчення теми"
   В мережі інтернет багато небезпечних сайтів тому для їх безпеки необхідно встановити правила користування Інтернетом (ПКІ). ПКІ – це письмова угода, яка описує положення та умови користування Інтернетом і підписується учнями, їхніми батьками та вчителями. ПКІ буде включати правила проведення пошуку в Інтернеті, розміщення на сайтах імен учнів, а також зображень (картинок, фото чи відео) та аудіокліпів з учнями в Інтернеті. Лише укладання документа ПКІ недостатнє для того, щоб забезпечити дотримання учнями описаних правил. Тому потрібно постійно відслідковувати їх дотримання та бути впевненими, що учні діють відповідально при користуванні Інтернетом.
  Інтернет під час вивчення теми суттєво розширює спільноту, у якій спілкуються та навчаються учні. Цебуде відбуватися за умови ефективного використання електронної пошти, чатів, сервісів надсилання миттєвих повідомлень, онлайнових опитувань та технологій передавання голосових повідомлень через Інтернет. Я та мої учні можуть обговорювати питання теми, отримувати думки інших людей за межами класу щодо нашої роботи, збирати нові дані та ділитися ідеями з іншими вчителями та учнями, з експертами та людьми з різних країн світу.
На прикінці заняття мені потрібно було внести зміни до "План вивчення теми".

Комментариев нет:

Отправить комментарий