четверг, 28 марта 2013 г.

Модуль 7. Рефлексія.

У цьому модулі я ставила такі цілі:
1. Поділяться ідеями в группах про те, як можна використати Інтернет у навчанні учнів.
2. Створити та оцінити приклад учнівської презентації, вікі-статті або блоґу.
3. Внести зміни до свого "Плану вивчення теми".
  Змінивши склад груп, ми обговорили як можно використовувати Інтернет у навчанні учнів. Потім ми зайнялися створенням прикладу учнівської роботи з позиції учня. Це дало мені змогу перш, ніж пропонувати учням проектні завдання, вирішити, чи ці завдання та вимоги, які я ставила перед учнями в навчальному проекті, відповідають навчальним потребам, віку та можливостям ваших учнів. Створення такої учнівської роботи допомогло мені визначити, на якому матеріалі та можливих труднощах для учнів потрібно зосередити свою увагу під час навчання. У цьому модулі я розробите та створите приклад, який допоможе мені продемонструвати, чому саме будуть навчатися мої учні. Також я навчилася створювати блоги, вікі-статті. На прикінці модуля, я внесла деякі зміни  до свого "Плану вивчення теми".

Комментариев нет:

Отправить комментарий