четверг, 28 марта 2013 г.

Модуль 9. Рефлексія.

У цьому модулі були поставлені такі цілі:
1. Обговорити створені приклади учнівських робіт та створити засоби їх оцінювання.
2. Проаналізуюти шляхи здійснення диференціації навчання учнів.
3. Створити форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні.
4. Внести зміни в "План вивчення теми".
  У цій вправі я створювала документ для того, щоб надати допомогу учням у самоспрямуванні та самостійному навчанні при виконанні проекту. Цей навчальний матеріали допоможе уточнити вибір, який учні мають зробити, обираючи зміст, процес виконання проекту та кінцевий продукт діяльності. Він також може допомогти учням приймати рішення та покращити свої навички, уміння, таланти й інтереси. Допоміжні матеріали мають відповідати різним рівням фактичних знань учнів для того, щоб допомогти задовольнити їх різні навчальні потреби, враховуючи й учнів з різними фізичними та розумовими особливостями розвитку.

Комментариев нет:

Отправить комментарий